Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо проблеми с турбо на 2.4JTD (136hp) - ретроспекция.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ако ще я продаваш скоро втора употреба,ако ще я караш нова.Щото на практика ти си имаш една втора ръка вече
    100 % ли е турбината?
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #77
      100 % e турбото то не мож да се сбърка.
      то че ще се напрви ще се направи, но колко ще ми струва....
      сега нещата са в на Бобо ръцете.
      трябва ми турбина така че ако може някой да помага.

      Comment


      • #78
        Колеги гледам, че всеки слага турбо 2256. Някой има ли опит с 2359 и дали няма да е много голямо за случая. Имам едни идеи в главата и ако 2359 пасва добре на 2.4 JTD, моето турбо (TD2503) го пускам за продаване.

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
          100 % e турбото то не мож да се сбърка.
          то че ще се напрви ще се направи, но колко ще ми струва....
          сега нещата са в на Бобо ръцете.
          трябва ми турбина така че ако може някой да помага.
          Аз лятото си взех ново от реал турбо с гаранция ,някъде около 1800лв беше

          Comment


          • #80
            могло е и малко по ефтинко да си намериш
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #81
              аз имах честа да си купувам турбо... защото си беше ..... майката , свързах се с един мой добър приятел, и той ме заведе в реал турбо.... ще се кажа честно какво ми предлагаха и колко ми взеха само защото този въпросния човек се познава със собсвеника на гаража мойто беше с разбити перки отвориха го.... вътре всичко беше здраво, предложиха ми 2 варианта резиклирано или да ми оправят мойто отговора беше по добре да оправим твойто защото е в много добро състояние и не е възможно да е на 150000км резиклираното ми го даваха за 420 лв с 1 година гаранция , а мойто го оправиха за 490 лв и пак има една година гаранция и сам си платил само частите добре че беше моя човек иначе ремонта ми струваше 1000 лв
              до сега до този момент съм страшно доволен от турбината за момента иначе ако не подържаш един автомобил като хората ще се скапе , но ако подържаш всичко ще е ок според мен

              Comment


              • #82
                Много ми е интересно как могат да ти продават рециклирано за по малка сума от тази за ремонт на твоето.

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от chaveto Покажи съобщение
                  Много ми е интересно как могат да ти продават рециклирано за по малка сума от тази за ремонт на твоето.
                  щото тва рециклираното им седи от 2 години сигурно
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
                    100 % e турбото то не мож да се сбърка.
                    то че ще се напрви ще се направи, но колко ще ми струва....
                    сега нещата са в на Бобо ръцете.
                    трябва ми турбина така че ако може някой да помага.
                    аз най-накрая съм в движение, от две седмици.
                    тъй като мойто беше скъсало оста щеше да ми струва -900 лв рециклажа(136кс има ремонтни комплекти)...
                    -смяна на масло...
                    -смяна 5 подгревни свещи...
                    -труд...
                    сметката става голяма...
                    купих турбо от италия 2-ра ръка от 140 или 150кс
                    Бобо направи каквото трябва и сега колата е както трябва, благодарности
                    ще направя малко снимки като има време
                    сега отново на пътя
                    и да не ми се пречка никой

                    Comment


                    • #85
                      Честито за подобренията които си направил колега!Това последното което си написал /и да не ми се пречка никои/ много оригинално да си го сложиш като подпис!
                      5 Ланчии зад гърба си!
                      И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                      Comment


                      • #86
                        Колеги днес си оглеждах от любознателност турбината и видях табелката с номерата Записах ги а те са - 454150-006 и отдолу - VNT25 Четейки тази тема отначало видях че колегата създал темата си е сменил турбината с такава която е с номер като моята но я е взел от друг модел алфа и я е преработил Знам че нашите 136кс са с турбини TD2503V Сега се чудя дали е сменяна или не и ако е сменяна тази по добра ли е от оригиналната или по-зле Имам по-голям пик в надува - 1,3бара Дали този по-голям пик не се дължи на тази турбина
                        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                        Comment


                        • #87
                          Днес правих чип на 156 с такава турбина. И тя прави такъв пик. Почти 1.3, но почти. По спомен около 2260 мбар. Карай си спокойно.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #88
                            А тази турбина по-добра ли е от TD2503V която е заводската на 166 136кс или е същата по параметри и не трябва ли пикът да се доближава до работното налягане което е 1бар Тази която си правил с какво работно налягане беше след пика
                            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                              А тази турбина по-добра ли е от TD2503V която е заводската на 166 136кс или е същата по параметри и не трябва ли пикът да се доближава до работното налягане което е 1бар Тази която си правил с какво работно налягане беше след пика
                              1 bar Няма как да няма пик. С механичен гейт винаги ще има.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #90
                                Пишейки и разглеждайки сайта доколкото разбирам пика не трябва да е по-голям от работното налягане от една десета бара или 0,06-0,08 При мен е три десети
                                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                                Comment

                                Working...
                                X